Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
23. maj 2006 - 00:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blå fejlskærm

Hej.
Nogen der har viden om hvad der kan gøres ved denne blå fejl skærm der kommer op ved afslutning af windows. Der er en stop meddelelse der hedder: 0x0000008E (0x0000005,0x8062A210,0xEFEDEA48,0x00000000)
Det er fuldstændig sort snak i mit hoved.
Der kom pgså en side frem fra microsoft hvor jeg kunne læse om den blå fejl skærm. Noget med nogle drivere der konflikter med XP. Men hvordan F..... finder jeg ud hvilket det er og reparer dem eller sletter dem. Eller hvad skal der gøres???
Har prøvet at opdatere mit ASUS, men der kan ikke etableres forbindelse til nogen af de tre servere der er tilgængelige.
Avatar billede jacla Nybegynder
23. maj 2006 - 00:43 #1
http://www.freefiles.dk/modules/newbb_plus/viewtopic.php?topic_id=1709&forum=11

OG  http://www.freefiles.dk/modules/newbb_plus/print.php?forum=11&topic_id=1709

Det kan være noget med filsystem (NTFS ELLER FAT)

MIT RÅD :

Fjern kablet til Internettet

Genstart din pc og tast F8 under opstarten (vælg "fejlsikret tilstand")
Fjern de driver, som du har mistanke til.

SE under enhedshåndteringen => højreklik på denne computer => egenskaber => Hardware => enhedshåndteringen.

Se om der er ! / ? ved dit skærmikort eller eller andre enheder.

Hvis ikke genstart med F8 og vælg "noget med "sidst virkende konfiguration " og se om det hjælper"

Ellers skriv lidt mere om hvornår problemet opstår, og hvad du har lavet inden det gik galt.

Så tager vi den derfra. :))

Kan du ikke komme ind på dit styresystem, kan det være HDD det er galt med. Red hvad der redes kan, og kontrolere din Harddisk for fejl

Sidste senaraio DU HAR VIRUS!

SÅ gå ind på www.spywarefri.dk
Mvh

jan c
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2006 - 21:23 #2
Den fejlkode siger du har et ramproblem.
Test din ram med http://public.planetmirror.com/pub/memtest86
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
24. maj 2006 - 07:29 #3
john stigers: Er det bare at klikke på linket eller hvad skal jeg gøre når jeg kommer til siden???
Ellers synes problemet at være gået i sig selv lige pludselig.
Jeg har kun online scannet med panda, som fandt 1 dialer og 1 spy.
Kan det være nok??