Avatar billede wolfgang Praktikant
22. maj 2006 - 22:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GearFreak.dk søger logo

Hej Eksperter,

Jeg søger nogle kreative mennesker, der har lyst til at hjælpe mig med et logo til mit fritidsprojekt www.GearFreak.dk

Jeg er pt. i gang med at færdiggøre version 2.0 og der ville jeg gerne have et nyt logo med.

Nuværende Logo findes her: http://www.gearfreak.dk/_Images/logo.gif
BETA version 2.0: http://v2.gearfreak.dk/

Jeg håber der er nogen, der har lyst til at hjælpe mig med dette.

PS: Jeg kan ikke betale med andet end point, da det er et ikke-kommercielt projekt. Jeg har kun udgifter og fornøjelsen ud af det :D
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. maj 2006 - 07:54 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
23. maj 2006 - 09:53 #2
Jeg synes dit eksisterende logo er flot så jeg har brugt det og lagt det ind på den grønne baggrund og lagt til en lille glow-effekt. www.kengun.com/eksperten/711180.jpg
Avatar billede musras Nybegynder
23. maj 2006 - 21:48 #3
der vil jeg også gerne have lov at sige at kengun ide med implementering af det gamle logo er den bedste.. fordi logoet passer fint.. og den orangefarve contra den grønne er kanon...
Avatar billede wolfgang Praktikant
24. maj 2006 - 10:52 #4
Mange tak for jeres forslag.
Jeg vil i første omgang forsætte med Kengun's oplæg.