Avatar billede boheme Nybegynder
21. maj 2006 - 22:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg mon give for sådan en her?

Dell Optiplex P4 2.8 GHz
512 MB RAM
80 GB Hard Drive
CD-RW/DVD
Win XP
Pro 17” Flat Panel
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. maj 2006 - 22:08 #1
Bærbar eller stationær ?
Stationær ik ?

hmmmm, med "kun" 512 mb ram, og 80 gb HDD er den ikke megen værd...
Og den P4 CPU holder heller ik længe!

hvis det er med skærm såååehhh.... tjaeh, ca. 2500-3000 kr.
Avatar billede boheme Nybegynder
21. maj 2006 - 22:10 #2
Ja jeg går ud fra at den er stationær? Da jeg ikke umiddelbart har kunne finde optiplex serien som bærbar!
Tak for svar
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. maj 2006 - 22:12 #3
du ved ikke om det er en stationær eller bærbar ?
... eller hvad ?

Må man være så fræk at spørge hvad du skal bruge det til ?
sælge, købe ?
Avatar billede boheme Nybegynder
21. maj 2006 - 22:15 #4
Den er en del af et større apparatur jeg er ved at købe - men overveje at pille den ud af konfigurationen da den lyder lidt crappy!
Avatar billede boheme Nybegynder
21. maj 2006 - 22:21 #5
Bare læg et svar egr_sli
Avatar billede drgonzo Praktikant
21. maj 2006 - 22:59 #6
Den går for omkring 350 dollars på amerikansk ebay, der har den kun 40gb hdd. Hvis du så får en 17 tommer fladskærm med til den, så er den pris egr sli foreslår vist også et helt fint køb.

Alt efter hvad den skal bruges til er en 2.8 en fin cpu, selv hvis det er en nothwood. Skal det være en media center pc er det jo rigelig med processor kraft, men skal det være en gamer pc eller til video redigering/encoding, ja så er det ikke den cpu jeg ville foreslå. En P4 2.8 kan ogå OC med ca 500mhz uden de større problemer hvis ram osv tillader det
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. maj 2006 - 23:03 #7
svar, hvis det nu var
Avatar billede co23 Nybegynder
22. maj 2006 - 14:02 #8
Vi har nogen der hvor jeg arbejder, typisk kedelig Dell....