Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 18:23 Der er 19 kommentarer

ind og udgående afsendelse

er så lang tid siden jeg har brugt mail så kan ikke huske hvordan jeg skal sætte den op kun noget med at jeg skal skrive noget i indgående og udgående post men hvad er det? og er der mere der skal til for at den bliver opsat?

tak.
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 18:29 #1
Alt efter hvilken udbyder eller om du selv hoster dinmail adresse, er der nogle som du skal have, brugernr, id, passowrd osv...

Men her er et par guides:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=71505
http://www.itservices.dk/subPages/support/express.aspx
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 18:34 #2
det er tdc webspeed jeg har kan huske noget med det var pop3 også noget mere og smpt + noget mere
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 18:38 #3
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 18:39 #4
så skal du bare finde den lille seddel frem du fik med dit modem, hvor dit brugernavn og adgangskode står :)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 18:50 #5
du mener brugernummer ikke? det på 12 cifre?
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 18:56 #6
jo
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 18:58 #7
okay det har jeg gjordt og fulgt den guied som du linkede til men hvergang jeg vil tjekke om der er kommet mail popper den op med en hvor jeg igen skal skrive brugernummer og adgangskode og den passer ikek med det der står her på min startkupon
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 19:03 #8
ok, har selv webspeed og kan huske jeg oprettede et password da jeg fik det.. Måske er det du skal bruge. Altså det du bruger hvis du også logger ind via webmail'en på TDC's side. Hvis du ikke kan huske den så må du nok ringe til tdc :)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 19:05 #9
den har jeg også prøvet og det virker heller ikke
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 19:12 #10
er Capslock på?
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 19:14 #11
nej er den ikke kan det måske være bruger nummeret der er forkert altså ikke skal være det der står på min start kupon?
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 19:18 #12
fra vejledningen: "Indtast dit 12-cifrede kundenummer i Kontonavn. Du finder kundenummeret øverst på din Startkupon" Det må være dit password...

Kan du gå ind via webmailen?
http://webmail.kabeltv.dk/
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 19:22 #13
Det er ikke det password som står på kuponen men det du logger ind på webmail, altså passwordet til din mail.. Har selv lige testet det :)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 19:34 #14
jeg kan godt få på min webmail via tdc siden men når jeg indtaster det i outlook så virker det ikke
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 19:41 #15
ok, det var meget mærkeligt... Så er jeg helt på bar bund. Jeg ville nok prøve at slette kontoen og oprette den igen, hvis nu jeg havde lavet stavefejl eller noget.
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 19:42 #16
er også prøvet^^ må vel bare ringe til tdc og sige de godt kan få fingeren ud af r**** og hjælpe mig:)
Avatar billede zinuss Nybegynder
21. maj 2006 - 19:48 #17
Ja... Jeg er godt løbet tør for idéer :)
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2006 - 22:30 #18
Har du valgt den rigtige forbindelse i 'konti'
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2006 - 10:57 #19
Hvordan går det med problemet - er det løst  ????