Avatar billede fjelle123 Nybegynder
21. maj 2006 - 13:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke få IPAQ 2110 til at vise noget bestemt på hjemmeside.

Hejsa jeg har en IPAQ 2110, med pocket pc 2003, men jeg har et problem med at komme på en bestemt secure side hvor jeg skal lave et opkald, det fungerer således at jeg skriver mit nummer i den øverste rubrik og modtager nummeret i nederste, så ringer min telefon og når jeg har taget røret connecter den til den anden telefon, på den måde kan man ringe rigtigt billigt til udlandet, jeg kan bare ikke få den boks frem på min IPAQ og det ville jeg jo gerne så man var uafhængig af computer,

Nogen der har kendskab til om man kan få en anden browser til sin ipaq som virker ?

link til et screen dump http://home.tiscali.dk/fjelle/voipdiscount.jpg

selve adreessen i boksen (højreklik -> egenskaber) ser således ud https://myaccount.voipdiscount.com/clx/webcalls.php?panel=true

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, pft
Avatar billede fjelle123 Nybegynder
21. maj 2006 - 18:39 #1
download opera browseren og problemet var løst
Avatar billede fjelle123 Nybegynder
21. maj 2006 - 18:39 #2
tager dem selv