Avatar billede jmc Nybegynder
21. maj 2006 - 12:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

post til asp

Jeg har brug for et script til Director hvordan man poster til et html eller asp formular. Der skal være to hidden som kan sættesz og en submit i director.
Avatar billede medieroed Praktikant
21. maj 2006 - 17:26 #1
Du skal 'bare' bruge PostNetText, du finder den i help. den fungerer ved at du laver en propertylist, som du så sender med PostNetText
Avatar billede jmc Nybegynder
21. maj 2006 - 18:41 #2
Kender godt den fra hjælpen.

Det er meningen at jeg skulle kunne poste et login til en anden side, har du et eksempel, eller tror du det kan lade sig gøre?
Avatar billede jmc Nybegynder
22. maj 2006 - 23:03 #3
Nu har jeg lavet et post med 2 hiddens og en submitknap som alle er under samme formnavn med hver af de to en value og label. Når jeg klikker på knappen submit som har fået en URL på, så åbner den intet. Har prøvet både at lave en projekter og en shockware og kørt den, men den gør ikke noget. Kan du hjælpe?
Avatar billede jmc Nybegynder
22. maj 2006 - 23:06 #4
Ved du desuden om kan kan sætte value og label på en : Form Post - Hidden Field
Avatar billede jmc Nybegynder
22. maj 2006 - 23:57 #5
Nå, der sker nok ikke mere her...
Avatar billede jmc Nybegynder
23. maj 2006 - 21:27 #6