Avatar billede svaage Nybegynder
20. maj 2006 - 20:31 Der er 3 kommentarer

Indbygget trådløst netkort kan ikke finde trådløse netværk

Min bærbare PC med indbygget trådløst netværkskort kan ikke finde nogle trådløse netværk, til trods for at den burde kunne se minimum 3 forskellige. Hvis jeg sætter et PCMIA trådløst netværkskort i maskinen har jeg ingen problemer med at se de 3 trådløse netværk. Er det et opsætingsproblem på PC eller hvad ?

Hilsen Sv@@ge
Avatar billede kenp Novice
20. maj 2006 - 23:49 #1
ja enten har du sikkert glemt at tænde for det. ellerogså mangler du driveren til det.
Avatar billede svaage Nybegynder
21. maj 2006 - 00:12 #2
driver er installeret og så vidt jeg kan se er der tændt for det, men skulle der ikke være tændt for det, hvor skal man så gøre det, er det i enhedshåndtering eller ?
Avatar billede kenp Novice
21. maj 2006 - 10:27 #3
mange bærbar er det ikke tændt som standart. der skla man enten aktiver en enkel knap eller en taste kombination (som regl FN og en F-tast)