Avatar billede xy Nybegynder
20. maj 2006 - 18:22 Der er 1 løsning

Acronic True Image Home vil ikke slette backups

Har skiftet mit Ghostprogram ud med Aconic True image home. Er blevet glad for det program, men det vil stadig ikke slette mine backups i securezone, når den er fyldt. Det er nødvendigt, at den gør det ,for jeg kan jo ikke blive ved med at gøre securezone større. Det er havd den anbefaler. Til sidst vil det tage alt pladsen. Jeg får det billede hver gang zonen er fuld:
http://img19.imageshack.us/img19/5020/detvigtigste4rm.png

I manualen står, at den vil slette de gamle automatisk

Håber nogen kender det program, og kan hjælpe mig, da jeg gerne skal have et svar mens jeg kan få pengene tilbage

Jeg har skrevet til dem selv mange gange men endnu ikke fået en løsning
Avatar billede xy Nybegynder
28. maj 2006 - 10:36 #1
Jeg har nu fundet ed af at det kun er ved fulde backups den sletter gamle backups. Ikke ved instrumental og differential bacups