Avatar billede kreilum Nybegynder
19. maj 2006 - 21:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med PC'en..

Jeg har fået et underligt problem med computeren. Computeren viser indimellem et blåt skærmbillede med en fejlmelding, hvor der står: "Der er fundet en fejl, og windows er blevet lukket ned, for at forhindre beskadigelse af computeren". Der står 15 linjer mere, men der står intet omkring hvad problemet kan være, udover at hvis jeg har installeret nyt hardware, skal jeg tjekke driverne dertil. Men jeg har bare ikke installeret noget nyt, så problemet er kommet ud af den blå luft. Fejlkoden den skriver er:  *** STOP: 0x0000007F (0x00000008.0xF7AF2D70.0x00000000.0x00000000)      Jeg prøvede at formatere computeren for at se om det kunne hjælpe, men under installationen af windows, kom samme fejldmelding frem mange gange, som resulterer i at man skal genstarte hver gang. Efter mange forsøg blev windows så installeret, men computeren viser stadig ofte samme fejldmelding, og det er MEGET irriterende. Når fejlmeldingen så kommer, og jeg genstarter, registrerer skærmen ikke altid at computeren er tændt, og computeren skal oftest genstartes 4-5 gange før det vil virke igen. Jeg har som sagt prøvet at formatere computeren, og kørt adskillige virus scans, (med NOD32 antivirus system), men det har ikke hjulpet på problemet. Lyder dette bekendt for nogen? Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe med, at få maskinen til at køre normalt igen!
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 21:24 #1
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 21:48 #2
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 21:49 #3
Hvilken Pc har du?
Avatar billede zinuss Nybegynder
19. maj 2006 - 21:57 #4
0x0000007F: UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP
(Click to consult the online Win XP Resource Kit article, or see Windows 2000 Professional Resource Kit, p. 1558.)
One of three types of problems occurred in kernel-mode: (1) Hardware failures. (2) Software problems. (3) A bound trap (i.e., a condition that the kernel is not allowed to have or intercept). Hardware failures are the most common cause (many dozen KB articles exist for this error referencing specific hardware failures) and, of these, memory hardware failures are the most common.

Fundet her:
http://aumha.org/win5/kbestop.htm
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2006 - 07:53 #5
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2006 - 09:27 #6
Hvis du ikke kan lokalisere nogen fejl på computerens hardware vil jeg tro at det vil være en rigtig god ide at gi computeren en gang KILLDISK http://www.helgec.dk/killdisk.html (nulstiller harddisken)
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2006 - 20:07 #7
Respons ??
Avatar billede kreilum Nybegynder
31. juli 2006 - 23:03 #8
Sorry, af én eller anden grund driller pc'eren ik mere, så håber det ik kommer igen.. har egentlig ik rigtig gjort noget for det, så aner ik hvad der er sket.. men tak for hjælpen anyways
Avatar billede jacla Nybegynder
31. juli 2006 - 23:37 #9
Måske hedeslag :-)