Avatar billede axel_b Nybegynder
19. maj 2006 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lodret tekst i tabeller

Jeg sidder og laver tabeller men kan ikke få dem til at se ordentlige ud. Mine kolonneoverskrifter vil jeg gerne have til at stå lodret. Kan nogle afhjælpe mig med dette?
Avatar billede texperten Nybegynder
20. maj 2006 - 02:24 #1
kolonneoverskrifter lodret; det lyder mystisk. Prøv at tag et kig på kapitel 7 i Lars Madsens LaTeX-bog, som kan hentes gratis på http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/.
Avatar billede axel_b Nybegynder
22. maj 2006 - 14:31 #2
Ok tak skal du have. Hvordan lukker jeg så denne tråd nu??
Avatar billede or.han Nybegynder
22. maj 2006 - 18:54 #3
Du siger til texperten, at han/hun skal lægge et svar. Herefter giver du ham/hende pointene, og så er tråden lukket..
Avatar billede axel_b Nybegynder
24. maj 2006 - 08:29 #4
Ok hører du det texpert??
Avatar billede texperten Nybegynder
24. maj 2006 - 18:52 #5
Ja, men du kan da bare lade være med at skrive flere indlæg i tråden, så er vi ude over det ``problem''.