Avatar billede malkekoen Praktikant
18. maj 2006 - 23:05 Der er 4 kommentarer

Fjerne standard Bluetooth drivere?

Hej. Jeg har købt et Logitech MX5000 keyboard/mus, men bluetooth driverne driller mig lidt.

Jeg har installeret Setpoint fra Logitech (2.60) og den indeholder de nyeste Bluetooth drivere.

Men............. Mit problem er at få afinstalleret/permanent deaktiveret de i XP indbyggede bluetooth drivere. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. maj 2006 - 23:07 #1
Prøv at slette dem i enhedshåndtering
Avatar billede malkekoen Praktikant
19. maj 2006 - 00:31 #2
Hvor i enhedshåndtering fremgår de? Hvis jeg kigger efter dem UDEN at have installeret setpoint, er der ingen bluetooth drivere at se???
Avatar billede off-line Nybegynder
19. maj 2006 - 00:48 #3
Er de ikke under "brugerstyret indputenheder"? Jeg har ikke selv Bluetooth, men driver ligger
jo altid under Enhedshåndtering.
Avatar billede gratis Nybegynder
19. maj 2006 - 07:34 #4
måske er der hjælp her "Sådan fejlfindes problemer med Bluetooth-registrering og -forbindelse i Windows XP Service Pack 2" http://support.microsoft.com/kb/883258/da