Avatar billede php-pimp Nybegynder
18. maj 2006 - 20:19 Der er 11 kommentarer

Jeg har fået en bærbar!

Jeg har fået en bærbar i konfirmations gave hvor der er trådløst internet i! men den kan ik finde noget trådløst netværk i huset hvad skyldes dette problem? skal man aktivere det på en eller anden måde ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. maj 2006 - 20:36 #1
Har i trådløst netværk overhoved?

Det kan sagtens skulle aktiveres, nogle gange skal man trykke F14. Prøv at kikke på dine F taster om der ikke skulle være en med en antenne på
Avatar billede php-pimp Nybegynder
18. maj 2006 - 20:39 #2
ja jeg har trådløst netværk i huset (en router)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. maj 2006 - 20:59 #3
De fleste bærbare har som standart slukket for det trådløse og det tændes med en taste kombination, eller en speciel knap.

Se i manualen eller oplys hvilken maskine det er.

Hvis det er en acer sidder der to knapper på fronten, hvor du kan tænde WLAN på den ene.
Avatar billede zinuss Nybegynder
18. maj 2006 - 21:11 #4
På en Dell kan det være fn+F2
Avatar billede php-pimp Nybegynder
18. maj 2006 - 22:02 #5
det er en medion
18. maj 2006 - 23:16 #6
Næsten det samme her ->
http://www.eksperten.dk/spm/705800
Avatar billede drgonzo Praktikant
19. maj 2006 - 00:10 #7
på min medion sidder der en flok knapper til venstre for tastaturet en slags qiuck launch knapper. Den ene er til wi-fi. Så det er nok bare en knap du skal trykke på. Led efter en knap med en prik med 2 "radiobølger" over. Ellers kig i manualen, der burde det stå hvordan du aktiverer det trådløse
Avatar billede php-pimp Nybegynder
28. maj 2006 - 23:00 #8
det er der ik på min:S
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. maj 2006 - 12:24 #9
Hvilken bærbar er det (model).
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
30. maj 2006 - 11:47 #10
Jeg vil foreslå at pnp-pimp afslutter sine 12 tidligere spørgsmål før han får mere hjælp.

Der er allerede mange der har mindet dig om det, så brug nu 10 minutter på det, ikke?