Avatar billede helmic Nybegynder
18. maj 2006 - 18:20 Der er 4 kommentarer

Message board

Hej

Jeg sidder og er ved at lave en side, hvor bestyrelsen skal künne efterlade beskeder til hinanden, altså så alle kan læse dem?

Kan dette lade sig gøre med simpel PHP? Gerne noget med at den lagre i en tekst fil.. Da jeg intet aner om mysql eller hvad pokker det hedder :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
18. maj 2006 - 20:03 #1
Hvis du skal starte med php, så tag et besøg på www.webcafe.dk og bruge bare 2-3 timer på

http://www.webcafe.dk/artikler/php/
http://www.webcafe.dk/tipsogtricks/php/

Så kan du allerede en hel del.
Avatar billede helmic Nybegynder
20. maj 2006 - 11:30 #2
Er der slet ingen der vil hjælpe mig?
Avatar billede htx98i17 Professor
20. maj 2006 - 13:48 #3
Man kan godt blive lidt frustreret over at du ikke opfatter mit indlæg som hjælp. Det er efter min mening klart den bedste hjælp du kan få i den situation du er i: at du er nybegynder. Så endnu en opfordring herfra til at bruge lidt tid på nogle af artiklerne på webcafe.dk
Avatar billede helmic Nybegynder
20. maj 2006 - 16:27 #4
Ja det kan jeg godt forstå.. Men det er ikke fordi jeg ikke opfatter det som hjælp, men har desværre bare ikke tiden til at sætte mig ind i det.. Derfor min bøn til at nogen vil hjælpe mig... Det skal jo kun laves sådan at man kan skrive beskeder til hinanden, og JEG kan slette dem! ikke noget med oprettelse osv.