Avatar billede frets Nybegynder
18. maj 2006 - 11:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvornår åbner download dialogen?

Jeg har nogle filer som genereres "on the fly". Disse kan tage fra 2 sek. til 1 min. så jeg har lavet en lille pop-up som foklarer brugeren at den er igang med at lave hans fil.
Men hvornår skal jeg lukke pop-up'en igen? Kan jeg spørger på hvornår download dialogen er dukket op?
Avatar billede fennec Nybegynder
18. maj 2006 - 12:41 #1
Hvordan laver du filerne?? Gennem FSO med createTextFile/writeline eller noget helt andet??
Avatar billede frets Nybegynder
18. maj 2006 - 14:49 #2
Jeg laver en pdf som responses til header i asp.net (Response.OutputStream)
Avatar billede fennec Nybegynder
18. maj 2006 - 15:09 #3
Så er det din .net application du skal have til at lave en tilbagemelding. Der er måske allerede indbygget en sådan funktion, hvis det da ikke er selvlavet :o)
Avatar billede frets Nybegynder
18. maj 2006 - 15:17 #4
Spørgsmålet er bare hvordan man laver en tilbagemelding om at download dialogen er poppet?
Avatar billede fennec Nybegynder
18. maj 2006 - 15:31 #5
Du kan godt glemme at om at tjekke for download dialogen. Det kan ikke lade sig gøre. Det er derfor du skal have din .net app til at lave en tilbagemelding, når den er færdig med at generere filen.

Starter .net app selv downloaden (dialogboksen kommer frem)??
Avatar billede frets Nybegynder
18. maj 2006 - 15:37 #6
Ja, men det sker i en ekstern fil. Kan jeg ikke i .net lukke vinduet efter jeg har flushed min response? Noget ala Page.Close?
Avatar billede fennec Nybegynder
18. maj 2006 - 15:51 #7
Sikkert godt, men det komme nok an på hvordan du kalder din .net app.

Uanset hvad, er det et problem der skal løses via .net, så det ville nok være en ide at flytte ?'et over i den kategori. Du vil får meget bedre hjælp der :o)
Avatar billede frets Nybegynder
19. maj 2006 - 09:00 #8
Ok, jeg flytter den... du skal da ha' nogle point for ulejligheden. Hvad siger du til 30?
Avatar billede fennec Nybegynder
19. maj 2006 - 09:10 #9
15 er mere end nok.

.o) <-- One Eyed Jack