Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
18. maj 2006 - 11:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mødeindkaldelser - Outlook opfører sig underligt med data fra Exc

Når jeg accepterer en mødeindkaldelse, får en masse andre i firmaet kopi af min accept. Det er helt sikkert en fejl. Jeg kan ikke finde ud af, hvor den ligger - om det skyldes rettidheder, andre har til min kalender eller en indstilling på Exchange-serveren, jeg ikke har været opmærksom på - men det er irriterende. Er der nogen, der har et løsningsforslag?
Avatar billede mik Nybegynder
19. maj 2006 - 12:32 #1
Har du sat stedfortrædere op i din Outlook
Avatar billede sirtiger Nybegynder
25. maj 2006 - 09:58 #2
Jeg har oplevet det samme, og det var, som mik siger, en stedfortræder i Outlook (Funktioner, indstillinger, stedfortræder, rediger på den der står, og der er et flueben hvor der står kopi til alle)
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
12. juli 2006 - 23:24 #3
Det var stedfortrædere. Mik, post et svar, så giver jeg dig point'ene. Tak for hjælpen.
Avatar billede mik Nybegynder
13. juli 2006 - 05:34 #4
Godt du fandt ud af det :-)
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
13. juli 2006 - 07:20 #5
... og tak for hjælpen!