Avatar billede maneater Nybegynder
30. januar 1999 - 00:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Beta 4

Køre windows 2000 beta 4 ren 32 bit eller er det stadigvæk muligt at køre 16 bit spil og programmer på den? Jeg overvejer nemlig at teste den men hvis jeg ikke kan køre quake 2 længere kan Microsoft godt glemme det! :)
Avatar billede nfl Nybegynder
30. januar 1999 - 23:26 #1
Windows 2000 (tidligere WinNT 5) kører ren 32 bit ligesom NT 4.

Bare rolig ID software inc. skal nok lave en ny (er vist igang med det) version af Quake (3) som skal køre på det nye OS.

Hvad mener du med teste ?? mener du realtime benchmark's som timedemo FPS ligesom man ser idag i Quake 2 ? eller er der en ny møde ?
Avatar billede nfl Nybegynder
31. januar 1999 - 17:15 #2
Arrrrrrrrrrrrrrrrr "Møder" er der vel ikke meget af men "måde" måske !!

Staveknolden
Avatar billede maneater Nybegynder
31. januar 1999 - 22:06 #3
Jeg mener teste, såsom bruge det ganske normalt, det er jo det meningen med en beta version.

hilsen din lillebror Peter:)

Ved du at det køre ren 32 bit fra andre end mig????
Jeg spurgte nemlig kun fordi jeg kun har hørt det fra en indtil vidre så jeg ville lige høre om der var andre der havde set noget om det.

Det ville nok være lidt taveligt at give dig point for noget du har hørt fra mig:)
så dem får du ingen af  :P

Hvis der er andre der ved noget om dette så vær venlige at responde.
Avatar billede nfl Nybegynder
01. februar 1999 - 17:16 #4
Jeg er 100 % på at Win2000 kører ren 32bit ... men jeg ved ikke om Quake kører 16 eller 32.

Jeg har ikke hørt fra dig at Win2000 kører 32 bit, det har jeg læst mig til på MS's site, så hit med mine point
Avatar billede thomas Nybegynder
02. februar 1999 - 10:43 #5
Quake II kører perfekt under Windows 2000 Beta3-4, også med mit Voodoo2 kort, ja rent faktisk har jeg ikke prøvet et spil jeg ikke kunne får til at virker under win2000
Avatar billede nfl Nybegynder
10. februar 1999 - 10:38 #6
Halløj igen Peter, så er jeg endelig kommet hjem til DK, efter at have været til efter comdex fest hos Tom Pabst i US, anyways jeg spurgte ham lige hvad han mente om Q2 og Win2000, og her er hvad han sagde:

Selvom et styresystem er rent 32 bit, kan 16 bit app. godt køre, men hvis app. vil have direkte adgang til noget hardware kan app. ikke køre.

Ikke den bedste forklaring på tingende, men vi havde travlt med at teste en Celery med køleskab.
Avatar billede wall Nybegynder
23. marts 1999 - 11:35 #7
Win 2000 kan godt køre Quake 2 :-)

Har selv prøvet.

/Wall
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
16. juni 1999 - 11:34 #8
Jeg vil bare lige sige, at det ikke er alle spil, der kører perfekt under Win2000! RollerCoaster Tycoon virker ikke perfekt, når man trykker på højre musseknap for at slette et træ, eller andet, sætter musen sig fast. Hvis man så skifter over til et andet program, og tilbage igen, virker musen igen. Jeg ved ikke om det kun er mig, der har problemet, men det er i hvert fald irriterende!