Avatar billede joe-ordinary Nybegynder
17. maj 2006 - 16:17 Der er 7 kommentarer

Design til hjemmeside

Vi er et band, der har fået lavet en hjemmeside. Vi er egentlig okay tilfredse med funktionaliteten, men vi synes designet stinker.
Tjek: www.joe-ordinary.dk
Hvis du kan lave noget bedre til små penge vil vi meget gerne høre fra dig. Designet skal være i stil med vores musik, pop-punk og punk-rock.

Mvh. Joe Ordinary
Avatar billede dkshero Nybegynder
17. maj 2006 - 16:25 #1
hej jeg vil meget gerne lave det kontakt mig på mads@kreo.dk
Avatar billede mnt Nybegynder
17. maj 2006 - 16:26 #2
Hej Joe Ordinary,
Mit navn er Mads Timmermann. Jeg arbejder dagligt med design og udarbejdelse af hjemmesider, både i reklamebureau og freelance.
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads@timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede oersted Novice
17. maj 2006 - 21:22 #3
hvad er små penge ?

Kontakt mig gennem www.jspr.dk
Avatar billede e_w Nybegynder
17. maj 2006 - 21:24 #4
Hejsa, det kan jeg godt fikse for jer!

mail: williamengbjerg@hotmail.com

Se  evt. flere  referencer  her: www.engbjerg.net

mvh.  e_w

Håber at hører fra jer..
Avatar billede trofo Nybegynder
18. maj 2006 - 15:48 #5
Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Du kan se mine referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
23. maj 2006 - 21:33 #6
Hej.

Vi er et nytopstartet hjemmeside firma. Vi består at Carsten Meldgaard og Claus Hansen, begge studerende på Esbjerg Tekniske Gymnasium.

Vi er meget interesseret i at lave en hjemmeside til jer.

Prisen kommer til at ligge mellem 1500-3000kr alt afhængig af hvor meget der skal laves.

Håber i kan bruge vores tilbud til noget

Hvis I har spørgsmpl kan I kan kontakte os på: ceto.web@gmail.com

Hilsen
Carsten Meldgaard & Claus Hansen
Ceto-Web
ceto.web@gmail.com
Avatar billede sebastian_1993 Nybegynder
26. juni 2006 - 19:17 #7
Shit i er blevet snydt det der er direkte blevet taget fra et flash program jeg lige fik demoen af idag. De har ikke lavet den selv.