Avatar billede flying_bryan Nybegynder
17. maj 2006 - 11:32 Der er 4 kommentarer

xmlconnector classes

Hey.
Står og leder efter oplysninger som kan forklare mig, skåret ud i pap, hvordan jeg får min botton i min flash aplication til at fungere med xml og når man så har trykket på button skal der åbnes en xml fil i mit content område? Jeg leder alts¨å efter nogle forklaringer på kodningen i hele denne proces, jeg fatter det simpelthen ikke??? :-(

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede olebole Juniormester
18. maj 2006 - 02:31 #1
<ole>

Hvad mener du med:
    "skal der åbnes en xml fil i mit content område"?

XML er jo bare data, som ikke indeholder nogen visnings foreskrifter. Du kan hente nogle data fra en XML-fil - så må du selv sørge for at behandle de data, stoppe dem ned i nogle elementer og vise disse med ActionScript. Derfor er det nok et problem, du skal have hjælp med i Flash-kategorien

/mvh
</bole>
Avatar billede flying_bryan Nybegynder
18. maj 2006 - 09:18 #2
Ja det er selv actionscriptet som henter xml filen, jeg ikke fatter ordenligt :-S
Avatar billede olebole Juniormester
18. maj 2006 - 19:57 #3
- og derfor foreslår jeg netop, du lukker spørgsmålet her og opretter et nyt i Flash-kategorien, som jo er det mest logiske sted at spørge om ActionScript  :)
Avatar billede olebole Juniormester
21. maj 2006 - 23:05 #4
Mon ikke du efterhånden skulle få lukket spørgsmålet?