Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 09:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Købe Half life Key

Hey

Jeg skal have købt et par HL-keys til brug af steam. Man kan ikke få steam på andre måder, vel?

Kan man købe en HL-key online og hvis, hvorhenne gøres det?
Avatar billede wever Nybegynder
17. maj 2006 - 12:48 #1
ved at downloade steam, der kan man købe alle spil (der bruger steam) igennem.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 12:52 #2
Jamen, får 1½ år siden købte jeg Half Life spillet og derigennem kunne man downloade alle spillene via Steam.

Hva koster det at købe spillene igennem Steam? Kan man ikk købe en HL-key online ?
Avatar billede wever Nybegynder
17. maj 2006 - 13:16 #3
Jow, det kan man se i gennem steam, men kan da godt skrive nogle priser hvis du skriver hvilke spil det drejer sig om. Det skal siges at din HL-key bliver tilknyttet din steam konto.

CS CZ: $9,95
CSS: $19,95
HL2: $29,95

(CS: $9,95)
(HL: $19,95)
Ikke helt sikker på de to sidste da jeg ikke kan se prisen når jeg har dem.

Hvis du har en key, skal du ikke købe en ny til steam.

Du går bare ind på http://www.steampowered.com/ og downloader steam gratis, hvorefter du kan hente spillene.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 13:17 #4
Jep, men det er til mine venner jeg lige ska skaffe nogen :-)

Har du selv gjort det sådan?

Ska jeg bare købe en HL-key så til $19,95?
Avatar billede wever Nybegynder
17. maj 2006 - 13:20 #5
Så kan det godt være det er nemmere at købe dem via spilpriser.dk og så oprette det på steam bagefter.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 13:22 #6
Nemmere?

Får man ikke koden til HL med det samme man køber det via Steam?
Avatar billede wever Nybegynder
17. maj 2006 - 13:23 #7
Når du gør det via steam skal du være inde på den konto du skal bruge spillene til!!
Avatar billede wever Nybegynder
17. maj 2006 - 13:25 #8
forøvrigt kunne det godt se ud som om det er billigere ved at gøre det via spilpriser...
Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 13:27 #9
Jeg kan ikke finde den inde på spilpriser.dk ?

Jamen, hvis man ingen konto har eller noget som helst, hvordan får man så hurtigst og nemmest CS, DoD osv vha af Steam ?
Avatar billede wever Nybegynder
17. maj 2006 - 13:32 #10
Så vidt jeg ved så skal du have en steam konto for at hente spillene online.
http://www.spilpriser.dk/Listproducts.asp?ID=232&Sort=Wanted&Soegeord=half+life
Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 13:35 #11
Rettelse: Jeg har fundet HL bestseller på spilpriser.dk, men ikke videre fra denne side ?
Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 15:42 #12
Hvis man købe Half-Life 1 til $9.95 inde i Steam, så kan man vel downloade CS, DoD og dem alle bagefter, ikke?
Avatar billede cyberkox Nybegynder
17. maj 2006 - 15:56 #13
Argh, det kan man netop ikke? Hvorfor kan man ikke det? Det er da skørt!!
Avatar billede cyberkox Nybegynder
19. maj 2006 - 12:45 #14
Tjae, det gav ikke den ønskede hjælp, så jeg snupper pointene selv :-)

Tak for hjælpen anyway ;)

/lukker