Avatar billede vagnba Nybegynder
16. maj 2006 - 23:20 Der er 15 kommentarer

formatering af min harddisk

under et strømafbrud gik min pc i sort. kunne ikke starte den op igen, så var nødt til at formatere den, og nu er alle mapper og billeder væk. nogen der har en god løsning til dette problem
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2006 - 23:26 #1
Du skulle aldrig have formateret den, når du ville beholde dine data.
Du skal nok gå ind siden www.O&O.com og se der.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2006 - 23:28 #2
Forkert link, her er det rigtige.
http://www.oo-software.com/en/products/oodefrag/
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2006 - 23:37 #3
Avatar billede vagnba Nybegynder
16. maj 2006 - 23:38 #4
ja ok, men det program skal jeg vel køre på en ekstern harddisk
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2006 - 23:45 #5
Nu har jeg ikke læst det hele, men jeg mener, man kan lave en CD, som man arbejder ud fra.
Men det kræver selvfølgelig, at du har adgang til en anden PC. Men hvis du installerer noget
på den formaterede HD, så overskriver du, så så er det farvel og goodbye til dine data.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2006 - 23:46 #6
Programmet fås som free trial.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2006 - 23:54 #7
Den nuværende version er v. 4. Fra version 3, kan man lave en InstantDiskRecovery CD,
så det kan man uden tvivl også gøre på v.4
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2006 - 07:01 #8
Avatar billede vagnba Nybegynder
17. maj 2006 - 09:00 #9
har lige været inde og se hvad du har skrevet helgec. det vil jeg lige prøve i løbet af dagen. kan den mon også finde mapper med dokumenter..
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2006 - 09:10 #10
Programmet finder ikke mapper, men filer, læs guiden omhyggeligt så du ikke løber tom for plads det er store mængder data der bliver gendannet
Avatar billede vagnba Nybegynder
19. maj 2006 - 19:03 #11
hej helgec.. jeg kan kun se en disk hvis jeg bruger det program.. eller skal jeg bruge en ekstern disk..
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2006 - 19:10 #12
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, hvis du har flere diske tilsluttet bør du også kunne se diskene, de optræder som /dev/sda - /dev/sdb - osv.
Avatar billede vagnba Nybegynder
19. maj 2006 - 20:38 #13
nej men jeg lægger det ind som du sagde, men det gør jeg jo på den disk jeg bruger, og den kan kun se den der hedder dev/sda og det er jo den jeg kører på nu. så alt det andet er jo desværre nok forsvundet
Avatar billede off-line Nybegynder
15. juni 2006 - 19:31 #14
Husk at lukke dit spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2006 - 20:04 #15
Respons ??