Avatar billede enco Nybegynder
16. maj 2006 - 16:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

webblogs med password

Hej er der nogen der kender et sted hvor man kan oprette en sikker blogs for nogen få udvalgte der skal dele oplysninger
uden andre kan komme ind ?
Avatar billede backside Nybegynder
16. maj 2006 - 17:24 #1
Avatar billede enco Nybegynder
16. maj 2006 - 17:48 #2
hej backside
Jeg har lige set på sitete...hvor finder man noget om en weblog som ikke er offentlig tilgængelig der ?
Avatar billede backside Nybegynder
16. maj 2006 - 18:16 #3
"Aeonity Blog even offers a private feature that allows your blogs to be private if you want them to be."
Står på forsiden.

Skal lige siges at jeg ikke selv har prøvet den, derfor kun kommentar.
Avatar billede backside Nybegynder
16. maj 2006 - 18:17 #4
Har du et domæne kan du jo lave en selv.
Avatar billede enco Nybegynder
21. maj 2006 - 21:29 #5
Hej Backside
Ja jeg har et domæne...men har du et blogprogram da ?
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2006 - 21:31 #6
Det burde ikke være svært at finde.
Er du til PHP eller ASP?
Avatar billede backside Nybegynder
22. maj 2006 - 08:32 #7
Avatar billede backside Nybegynder
22. maj 2006 - 10:10 #8
enco/pass
Avatar billede enco Nybegynder
22. maj 2006 - 15:24 #9
jeg tror måske det er bedst i asp hvis du har et program liggende ?
Er det noget der ligner blogspirit du har ?
Der er asp og php på hotellet. Hvad kræver det jeg selv kan gøre udover at downloade coden og sætte den ind på mit domæne ?
Avatar billede backside Nybegynder
22. maj 2006 - 15:55 #10
ASP kender jeg ikke til. Men blogspirit lader til at være ganske let at gå til.
Jeg har prøvet nogle stykker i PHP, men det kræver lidt kendskab til andet end bare at uploade.
Jeg synes du skulle prøve blogspirit. Man kan vælge themes, sprog, privat/offentlig osv.
Avatar billede enco Nybegynder
27. maj 2006 - 19:04 #11
ok tak backside det vil jeg så