Avatar billede wakko Nybegynder
16. maj 2006 - 16:14 Der er 1 løsning

En klient til eksisterende server

Hej Eksperter

Jeg har et stykke server software, som jeg gerne vil skrive en grafisk klient til. Det drejer sig kort sagt om at serveren indeholder en liste med fly, og andre flyveledere. På min klient skal flyene vises grafisk på min radar, og flyvelederne i en form for box.

Mit problem er at jeg ikke aner hvordan jeg skal håndtere de "packets", som serversoftwaren opererer med. Jeg har uploadet dokumentationen på http://oellegaard.com/kristian/protocol.txt

Kort sagt skal min klient connecte til serveren, og hente dataene. Jeg ved godt jeg ikke er den fødte forfatter, så i må jo spørge hvis i mangler informationer.

På forhånd tak
Kristian Øllegaard
Avatar billede wakko Nybegynder
21. maj 2006 - 21:52 #1
Slet ingenting ?