Avatar billede tiller Nybegynder
07. maj 2001 - 23:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Interbase 6.0 og Servlets

Hej
Jeg har store problemer med at få database adgang via min servlet. Jeg bruger interbase 6.0, Win 2000 og et plugin der hedder ServletExec ISAPI, der får IIS til at køre servlets. Servlets kører fint UDEN Database adgang. Jeg bruger desuden en ODBC og JDBC-ODBC fra easysoft. Nogen der kan fortælle hvordan jeg laver en forbindelse. Det skal bruges til et skoleprojekt og haster.......
Avatar billede tiller Nybegynder
13. juni 2001 - 20:55 #1
Personen som kan svare på enten ovenstående eller på følgende får de 15 point:

hvordan sletter jeg et oprettet spørgsmål som ingen har svaret på og du eventuel selv har fundet svaret, f. eks som det første på denne side. Der er jo ingen grund til at det står her forever, vel?????

De 15 point SKAL gives væk
Avatar billede tiller Nybegynder
19. juni 2001 - 21:12 #2
Spørgsmål lukket...!!!!