Avatar billede msbw Nybegynder
16. maj 2006 - 15:44 Der er 2 kommentarer

computeren låser.

Hej alle.

Jeg har en dejlig maskine stående derhjemme:

Pentium 4 3,2 GHz
1024 DDR400 RAM
GeForce 6600GT

osv..

men den har et lille problem. Hvis jeg sætter mig til at spille et spil som f.eks. NFS - Most Wanted og jeg skruer grafikindstillingerne helt til vejrs så fryser computeren. Uden varsel eller noget, hvis jeg derimod skruer ned for indstillingerne så er der ingen problemer. Det er ikke en fejl der kommer efter et bestemt tidsrum, nogle gange er det med det samme andre gange efter flere timer. Nogen der kender til det?
Avatar billede jacla Nybegynder
16. maj 2006 - 16:55 #1
Det kan være at din CPU bliver for varm, har din Pc nok kølling?

Går ud fra at du har den nyeste driver til dit grafikkort!
Avatar billede duck_mann Nybegynder
17. maj 2006 - 16:08 #2
Lyder som "jacla" siger som et varmeproblem. Det kan enten være din CPU eller dit GFX der bliver for varmt.

Men det kan også være en ram fejl.