Avatar billede kingguro Nybegynder
07. maj 2001 - 23:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internette afbryder automatisk?

Nå jeg er på internattet, så afbryder w2K forbindelse efter 10 min. Hvordan slår jeg dette fra?
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. maj 2001 - 23:34 #1
Er det for sjov, den måde du staver \"kingguru\"
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. maj 2001 - 23:42 #2
?
Avatar billede snowww Nybegynder
08. maj 2001 - 00:06 #3
jow hvis du har modem forbindelse, burde du kunne løse det med at skrive 3 komaer efter telefon nr. du ringer op til, ellers kan du lave en linge-streg... hvem har du din internet forbindelse hos og hvad har du for et modem så kan det være djeg kan hjælpe hvis de 3komer ikke hjælper!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 00:11 #4
En MEGET kedelig måde, at gøre det på;) men du kan side ved din computer uden, at røre noget som helst, så vil der dukke et vindue op, som fortæller dig, at den vil disconnecte internettet her er der et flueben disconnect ikke automatisk eller sådan noget. sæt flubenet på og det vil ikke ske mere
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2001 - 01:15 #5
Under opkaldsforbindese er der et sted, hvor du kan sætte et hak, så du undgår afbrydelse.
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. maj 2001 - 06:59 #6
Det lyder som om at Windows ikke lige ved at du bruger Internettet...

I Internet Explorer:

(Prøver at oversætte fra engelsk)
Funktioner -> Internet indsillinger -> Forbindelse -> dobbelt klik på den opkaldsforbindelse du bruger -> Egenskaber -> indstillinger (nummer 2 faneblad).
Her kan du sætte en tid. Prøv at sætte dette op og se om det hjælper!

Ellers, så kig også her:

Funktioner -> Internet indsillinger -> Forbindelse -> dobbelt klik på den opkaldsforbindelse du bruger -> Advanceret.
Her kan du også sætte noget timeout!