Avatar billede martinlorentzen Nybegynder
16. maj 2006 - 14:31 Der er 2 kommentarer

Internetspil, hvordan?

Hej.

Jeg har i længere tid haft et lille ønske om at starte mit eget internetspil, et managerspil.
Hertil skal jeg bruge nogle databaser, og det skal være php.
Problemet er bare at jeg ikke ved så meget om disse to ting.
Er der nogen der ved om der er en side, hvor jeg kan læse om hvordan man laver et managerspil på nettet?
En slags guide, eller er der nogen som vil hjælpe mig igang.

Martin.
Avatar billede loevgaard Praktikant
16. maj 2006 - 18:15 #1
Hvis du bruger 2-3 år på at lære PHP og MySQL, så kan du selv lave dit managerspil :-) Jeg er ikke helt sikker på, hvor meget det kræver, at lave et managerspil ;-)
Avatar billede martinlorentzen Nybegynder
17. maj 2006 - 15:01 #2
Jeg har tidligere prøvet at lave et managerspil ved hjælp fra en svensker, men det gik i kludder.
Managerspillet skal være meget enkelt, kig eventuelt på www.cyclingforfun.org
Det er meget enkelt, eller det ser det ihbvertfald ud til at være.