Avatar billede cs-gamer Nybegynder
16. maj 2006 - 14:26 Der er 3 kommentarer

At gøre musik filer mindre

Er begyndt at bruge Traktor et DJ program så når jeg recorder derinde og skal gamme det som en wav film på skrivebordet gør jeg så men 40 sekunder er 7 mb hvilket er lidt rigeligt. Så tænkte om der var et program der kunne gøre det mindre og stadig bevare kvaliteten af lyden, har kigget på google men har ikk kunne finde noget..

Tak for hjælpen!
Avatar billede ducks Nybegynder
16. maj 2006 - 14:43 #1
Konverter dem til MP3, dertil skal du bruge lame_enc.dll du kan sikkert tilføje det i dit program så den kan gemme som MP3 også. Gem det i 192kbit og 44KHz
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
16. maj 2006 - 15:12 #2
hvor finder jeg den fil?