Avatar billede twobias Nybegynder
07. maj 2001 - 23:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Drivere til Vodoo Banshee kort under Redhat 7.1

Jeg har lige installeret Redhat 7.1 (4 gange) og hver gang har skærmen set helt gal ud... jeg har efterhånden isoleret problemet til mit grafikkort, et Lilith Banshee fra Eon.

Jeg har fundet et par andre med samme problem der også har Vodoo Banshee kort (se spørgsmål 47281 & 17723)

Er der nogen her der ved hvor jeg kan finde drivere til dette grafikkort?
Avatar billede bwinkel Nybegynder
07. maj 2001 - 23:05 #1
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. maj 2001 - 23:06 #2
Hej Twobias. Du kan downloade drivere til Voodoobaserede grafikkort her:
http://www.3dfx.dk/drivers/drivers.asp
Avatar billede twobias Nybegynder
07. maj 2001 - 23:07 #3
Hvis der ikke er nogen der direkte kan hjælpe med dette problem, vil jeg også godt høre om nogen har fået nogen (andre) linux distributioner til at virker med samme grafikkort?
Avatar billede twobias Nybegynder
07. maj 2001 - 23:10 #4
Tak for de meget hurtige svar, men jeg har netop ikke kunnet finde nogen drivere til Vodoo Banshee (Lilith/Eon)... ud over reference driverne som altså ikke virker.

Desværre heller ikke på de to links i har givet mig.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. maj 2001 - 23:17 #5
Avatar billede makse Nybegynder
07. maj 2001 - 23:23 #6
Avatar billede twobias Nybegynder
07. maj 2001 - 23:25 #7
Det ser jo godt ud, mange tak!
Avatar billede makse Nybegynder
07. maj 2001 - 23:29 #8
Hoejrup > Nå, hvor var det vi slap. :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. maj 2001 - 23:42 #9
makse> Jeg er enig i at det er vanvittigt mange point for et simpelt spørgsmål. Men den anden bruger vi taler om havde ikke været aktiv i 3 måneder, og samtidig havde han ikke afsluttet nogen spørgsmål de sidste 5 måneder. Så kommer han pludselig her og laver et spørgsmål, og afslutter det på få minutter.

Men vi burde aflevere alle den type point til admin, og så har du med garanti 10000-15000 point af den type ude op svømme.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. maj 2001 - 23:43 #10
at = op

/per
Avatar billede makse Nybegynder
08. maj 2001 - 00:13 #11
Hoejrup > 10000-15000 det tro jeg nu ikke. Men, du kan jo løbe dem igennem.