Avatar billede majbom Novice
16. maj 2006 - 08:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lav til vektorgrafik

hej eksperter

jeg har det her banner: www.dluxz.dk/wuetn.eps (men det er et alm bmp-billede) - som jeg gerne vil have lavet til vektorgrafik, da jeg skal have lavet nogle stickers...

håber i kan hjælpe, på forhånd tak
Avatar billede twotimes Nybegynder
16. maj 2006 - 11:04 #1
illustrator kan klare det
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
16. maj 2006 - 11:12 #2
Åben med Adobe Illustrator, marker billedet, tryk "Live trace" øverst... DONE! :)... gjorde det lige, og det så helt fint ud :) man kan optimere det lidt med lidt settings..
Avatar billede majbom Novice
16. maj 2006 - 12:04 #3
jeg har ikke illustrator - det er derfor jeg spørger herinde :)

kan en af jer ikke uploade det?

mange tak
Avatar billede musras Nybegynder
23. maj 2006 - 22:26 #4
hey..

Jeg har lagt en version op på min side med to lag.. et med den originale og et med en vector version...

www.ekoc.dk/exp/wuetn.eps

Rasmus Jensen
Avatar billede majbom Novice
23. maj 2006 - 22:33 #5
satme lækkert det der Rasmus, du får lige alle points'ne dér!

takker mange gange
Avatar billede majbom Novice
23. maj 2006 - 22:34 #6
skal lige høre, har du bare gjort det der med at trykke på "live trace"?
Avatar billede musras Nybegynder
24. maj 2006 - 12:25 #7
ja.. har bare leget med med indstillingerne live trace og så kom det til at se godt ud...
Avatar billede majbom Novice
24. maj 2006 - 13:32 #8
okay, så må vi se om de kan bruge det... tak for hjælpen