Avatar billede chainl Nybegynder
15. maj 2006 - 13:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skærm går i grøn

hey...

Jeg har et problem med min computer. jeg kan sidde og kigge på nettet,spille et spil eller bare høre musik. så lige med et. Går min skærm i grøn, eller den går i grøn baggrund, det meste af mine msn popups prosserlinien bliver utydelidt, vinamp bliver til gul tekst i stedet for grøn. Nogen gange kan der være en hel dag hvor den er helt normal, andre gange er den næsten i den tilstand 5-7 timer.

Er der nogen der kan hjælpe. ?
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 13:42 #1
kontroller kablet sidder ordenligt fast, ellers tyder det på løs forbindelse på RGB printet / halvdefekt RGB udgang.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2006 - 13:57 #2
Hvis "never_mind" ikke har givet dig løsningen, lyder for mig som en fejl i skærmen. Har du forsøgt at banke på siden af skærmen?
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 14:00 #3
madsrh123 det sidste jeg skrev var internt i særmen ;) det er dog kun gældende hvis det er en billidrørsskærm.
Avatar billede chainl Nybegynder
15. maj 2006 - 16:03 #4
de sidder ordenlidt fast. vil det så sige en ny skærm?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2006 - 17:36 #5
Tja, det kan sikkert godt laves, men det jeg tror ikke det kan svare sig medmindre det er en ovenud fantastisk godt skærm - de koster jo ikke meget idag.
Avatar billede chainl Nybegynder
20. maj 2006 - 15:03 #6
det kan ikk være mit grafikkort der er noget i vejen med vel?