Avatar billede chaoz Nybegynder
14. maj 2006 - 19:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm første gang der bootes?

Jeg har lige samlet en pc... den virker fint på alle måder det eneste der er problemet er at når den har stået slukket et stykke tid og man så tænder den, viser den ikke noget billede....men trykker man på reset knappen starter den op som den skal... ved ikke helt hvad det kan være... bundkortet er et A8N32-SLI deluxe med et radeon x1900 gfx kort i... hvad kan  der være galt.... nogle der har prøvet det før
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. maj 2006 - 20:05 #1
Er det en ny strømforsyning, eller har du genbrugt en gammel ? ?

Når den ikke vil starte på startknappen, men gerne med et efterfølgende tryk på resetknappen, så tyder det på, at strømforsyningen sender et power good signal til bundkortet inden power vitterlig er good.
Så er det genbrug af strømforsyningen, bør du nok overveje at investere i en ny.
Avatar billede chaoz Nybegynder
14. maj 2006 - 20:25 #2
blæserne tænder og den aktivere også skærmen fra dens sleep mode..... men der kommer ikke billede før jeg resetter den
Avatar billede jacla Nybegynder
14. maj 2006 - 21:03 #3
kan også være bios'en
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2006 - 08:47 #4
Prøv at køre "chkdsk /r"
Avatar billede chaoz Nybegynder
06. juni 2006 - 13:48 #5
fundet fejlen og det er gfx kortet...