Avatar billede jossebarnet Nybegynder
14. maj 2006 - 17:27 Der er 6 kommentarer

Radeon 9600

hejsa.

jeg har et club 3d radeon 9600 grafikkort. Jeg vil gerne have et forlængerkabel (dem der fulgte med er ikke lange nok) så jeg kan se film på mit tv.
kablet/kablerne skal være 4-5 meter lange.

Hvad skal jeg købe for at få den optimale billedkvalitet ?? (helst med link til online shop)

mvh josse
Avatar billede jossebarnet Nybegynder
14. maj 2006 - 18:18 #2
hejsa

hvad sp med lyden ?. skal det ikke samles i en for for scart stik ??. jeg havde sådan et engang hvor man kom video og lyd i et scart stik.
Avatar billede peet49 Nybegynder
14. maj 2006 - 18:22 #3
Jeg bruger det sammen med SVHS stikket på mit TV, det virker fint.
Avatar billede jossebarnet Nybegynder
14. maj 2006 - 21:24 #4
det stik du linker til er jo ens i begge ender. det kan jeg jo ikke få i mit fjernsyn.
Avatar billede peet49 Nybegynder
16. maj 2006 - 09:02 #5
Så skal du have et overgangssæt til scart, kablet er kun til SVHS på TVèt
Avatar billede jossebarnet Nybegynder
16. maj 2006 - 13:00 #6
og hvor køber jeg sådan et på nettet ??, kan det købes på samme hjemmeside ??
(vil helst ikke betale porto 2 gange)