Avatar billede michaelthrane Nybegynder
14. maj 2006 - 11:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny computer WOW

Jeg er på vej til at investere i en ny computer, det primære formål: WOW. Mit forslag ser foreløbigt således ud:

Shuttle SN25P
AMD A64 3200.
2x512 Mb DDR400
Maxtor 80GB
Dvd brænder
Asus EAX1600XT/SI/TVD/256MB, Radeon X1600XT, 256MB GDDR3, DVI, VIVO, Passive Cooling, PCI-Express, Retail (1225,-).

Samlet ca: 6600,-

Mit spørgsmål er så om der er nogle forslag som i mener vil kunne hjælpe betydeligt på hastigheden for relativt få penge. Eneste krav er at der max må lægges 400,- til og at systemet stadigvæk skal være forholdsvis lydløst!

På forhånd mage tak for jeres tid.
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2006 - 12:36 #1
Synes systemet er okay til prisen
Avatar billede pinball Nybegynder
14. maj 2006 - 13:30 #2
er det noget du køber samlet?
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
14. maj 2006 - 13:53 #4
Tak for jeres kommentarer! Jeg var ikke klar over at Topdata lavede disse lækre systemer der ser ud til at være skrædersyet til formålet! Mit eneste spørgsmåltegn er nu om det medfølgende GEFORCE 6600GT EXTREME M. KOBBER KØLER er hurtigt nok til WOW??? Og så skal der naturligves 1GB ram i.. Tak for jeres hjælp!
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2006 - 19:59 #5
pinball hjælper dig færdig nu du har givet ham point
Avatar billede pinball Nybegynder
15. maj 2006 - 01:28 #6
6600GT kan kører WOW uden problemer, medmindre du vil spille i høj opløsning.
jeg vil også anbefale dig at opgradere til 1gb ram.
god fornøjelse :)