Avatar billede chr_s Nybegynder
13. maj 2006 - 23:34 Der er 3 kommentarer

Indstilling af application profiles

Hej

Jeg har netop købt et GeForce 6600 GT kort hvor det er muligt selv at oprette application profiles til spillene.

Er der en der kan fortælle mig lidt om hvad de forskellige indstillinger betyder?

Jeg har siddet og rodet med at få Godfater spillet til at virke men der er mange "huller i graikken" og hvis man f.eks. går på gaden er der en stor grå kasse foran personen så man ikke kan se noget som helst. Der kan også være trekantede grafikstykker der stikker ud forskellige steder på personerne. Hvordan indstilles det korrekt?
Avatar billede lassefos Nybegynder
14. maj 2006 - 18:26 #1
har du fundet en løsning
Avatar billede chr_s Nybegynder
14. maj 2006 - 20:24 #2
Nej

Jeg har også opdaget noget mærkeligt vedr. grafikkortet

Win XP fortæller mig at det er et GeForce 6600 GT AGP kort, jeg har indstalleret driver til (og det er det rigtige kort).

Klikker jeg så på Nvidia settings får jeg at vide at kortet er et GeForce GO 6600  PCI-E x16 kort der er indstalleret. Jeg har prøvet med både 81.98 driveren der var med kortet samt den nye 84.21 driver. Det giver samme resultat.
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2006 - 09:57 #3
Du har enten en defekt enhed på kortet eller også bliver kortet for varmt.

Kortet kan umuligt være et GO kort da dette kun laves til laptops