Avatar billede jacob_m Nybegynder
13. maj 2006 - 13:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Webhotel, hvad er godt?

Hej Eksperter

Jeg har efterhånden haft en del fejl og bøvl med Cliche, blandt andet lukning af database med sletning af alt data til følge og nu ligger en række af mine sider nede på grund af en doven MySQL-server.

Så for ikke at dette bliver en hetz mod Cliche, men mere noget konstruktivt vil jeg gerne have noget positivt info om andre webhoteller.

Jeg søger et webhotel som kan tilbyde en bredvifte af løsninger som både er til den mindre side men også de mere komplexe og pladsforbrugene sider til en fornuftig pris.
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2006 - 13:04 #1
Nu skriver du ikke hvad kravene er andet en bredvifte af løsninger, men skal der både være ASP og PHP understøttelse ?

Jeg er medejer af www.web2u.dk, vi understøtter kun PHP.
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2006 - 13:05 #2
Og har selvfølgelig også MySQL.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
13. maj 2006 - 13:06 #3
PHP er det primære, men der understreges igen at der skal være mulighed for at have forskellige løsninger hos den samme udbyder. Da jeg driver en mindre virksomheder som løser mange forskellige it opgaver og derfor gerne vil have én fast med flexibel udbyder.
Avatar billede apo Praktikant
13. maj 2006 - 13:10 #4
www.wannafind.dk kan være et bud på det, du søger.
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2006 - 13:11 #5
Hvis du forlanger ASP understøttelse, må vi desværre melde pas.

Nu er jeg nok ikke med på hvad du mener præcis med forskellige løsninger. Skal den samme udbyder tilbyde Betalingsgateway, msssql, .NET osv. ?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
13. maj 2006 - 13:16 #6
Jeg tror desværre ikke at wannafind har nok plads.

Og når jeg mener mange løsninger, så er det netop at eks. kunne tilknytte sms-gateaway, betalingsgateaway, dns osv.

Men har kigget på surftown og b-one. Hvor surftown virker som den mest flexible med mange forskellige løsninger. Nogle der har nogle erfaringer med disse to`?
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2006 - 13:20 #7
jacob_m -> Du kan hos alle bestille mere plads end hvad der står på deres side. Det er kun et spørgsmål om forespørgsel.
Avatar billede hacked Nybegynder
13. maj 2006 - 20:26 #8
Hos b-one kan man ikke - har spurgt. :)
Avatar billede hacked Nybegynder
13. maj 2006 - 20:31 #9
Kan oplyse at det samme gælder for unoeuro.
Avatar billede whyme Nybegynder
14. maj 2006 - 08:22 #10
jacob_m: Prøv at kontakte www.csg.dk der har jeg special aftale med plads og trafik m.v. så de er til at tale med. God support og oppetid.
Avatar billede inoue Nybegynder
16. maj 2006 - 00:07 #11
Erfaring omkring wannafind.dk er at de er blevet stabile.

så er der http://www.web10.dk/ de er billige men har nok ikke samme "oppe-tid"
http://www.b-one.net/ tilbyder 2gb plads.

Har du checket søgemaskinerne
http://www.find-webhotel.dk/
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. maj 2006 - 21:29 #12
kan bestemt anbefale scannet.dk
(dog ikke samme prisklasse som Surftown og B-one og den slags billighoteller)
Avatar billede jacob_m Nybegynder
15. august 2006 - 11:15 #13
Tror jeg vælger Surftown Erhverv som er billige men samtidig og har lidt flexibilitet.. Kom gerne med svar hvis i vil have point..