Avatar billede amx_dk Nybegynder
13. maj 2006 - 12:56 Der er 2 kommentarer

htaccess adgang kan man dette

Kan man sætte ht_access op sådan at en der har password kun kan komme ind i en mappe.  altså sætte pasword på mappen admin, når password så er indtastet, så har brugeren adgang til admin/billeder men ikke alle andre underbibloteker under admin. fx. admin/java og admin/code mapperne
Avatar billede fbhzone Nybegynder
13. maj 2006 - 13:00 #1
så skal du vel bare lave en anderledes .htaccess på de undermapper
Avatar billede amx_dk Nybegynder
13. maj 2006 - 13:09 #2
mit problem er egentligt at der skal være adgang til en fil i admin/billeder men ikke de andre filer. og andre undermapper