Avatar billede forvirret Nybegynder
12. maj 2006 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lcd tv

Har siddet og ledt lidt på nettet efter et godt fladskærms tv.

Hvad synes i om dette ? Skal bruge et LCD tv, så der kan games lidt over det, både fra x-box og min PC/laptop.
Ellers hvis i har links eller nogle andre foreslag på noget.. Helst et tv på 37+ tommer og en pris på max 15.000kr
Her er det jeg har kigget lidt på, og aner ærlig talt ikke så meget om hvad et TV bare skal have :)

Beskrivelse
Lækker 37" LCD TV fra Acer med både analog og digital tuner. Superhøj opløsning på hele 1920x1080 giver skarpe billeder. Indbygget 10/100Mbit Netværk samt trådløst netværk til f.eks. den bærbare computer. Den indbyggede mediagateway klarer også DivX/Xvid

Specifikationer
37" Widescreen LCD-TV - HD-Ready, 12 ms, 550cd/m2 brightness, 800:1 kontrast, 1920 x 1080, Media Gateway, 15W speakers, 176 graders synsvinkel, WOW 3D surround sound, Text-tv, 4 x SCART, HDMI (med HDCO), DVI-D (med HDCP), D-Sub, Compos. AV. Netværk
Avatar billede hldc Nybegynder
12. maj 2006 - 22:27 #1
Her kan du få lidt mere viden.. http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede backside Nybegynder
13. maj 2006 - 00:10 #2
Det du beskriver lyder meget fint til det du skal bruge det til. Opløsningen er meget vigtig hvis du skal bruge det til pc. Men du får ikke samme kvalitet som en monitor.
Avatar billede forvirret Nybegynder
10. januar 2007 - 20:29 #3
slut