Avatar billede birthe88 Nybegynder
12. maj 2006 - 17:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemt i temp internet files

Hej eksperter

Jeg modtog idag en mail hvori der var et tekstdokument, jeg åbnede dokumentet og ændrede i det. derefter lukkede jeg og sagde jeg til at gemme. problemet er det at jeg ikke fik ændret hvor den sku ligge. når jeg søger på den finder jeg ingenting ved ikke rigtigt hvor den ligger så.
prøvede lige at gentage det hele ved at skrive noget ind i den oprindelige tekst, så kom den her teksten i filen c:\documents and settings\birthe\lokale indstillinger\temporary internet files\content.IE5\vv9z35ww\martin pc.txt er blevet ændret Skal ændringerne gemmes?. så det er vel der den ligger eller?

60 til den der ka klare ærterne
Avatar billede zenze Nybegynder
12. maj 2006 - 17:41 #1
Det kan du godt regne med, - men du kan komme ud for at IExplorer melder fejl - og efterfølgende lukker, når du har åbnet mappen og forsøger at scrolle ned i filerne. Det sker jævnligt for mig.
Kan du finde den mappe, der henvises til?
Avatar billede halifax Nybegynder
13. maj 2006 - 01:22 #2
Temp inet fles er formentlig en skjult mappe, så først må du indstille Stifnder til at vise skjulte mapper og filer.

En anden metde - måske.
Åben dokumentet (det originale i mailen), gå i menuen Filer og vælg Gem som. Nu åbnes en dialogboks hvor du både kan vælge at give dokumentet navn samt vælge sti til den mappe, du ønsker at gemme det i.

Kan det bruges?
Avatar billede birthe88 Nybegynder
13. maj 2006 - 16:12 #3
Har nu fundet mappen der henvises til men den fil som ligger der er den oprindelige og ikke den jeg ændrede ( er jo den ændrede jeg skal bruge ) Bare lidt surt for har siddet og brugt en ½ time på at skrive det der står i den ÆNDREDE fil og ikke den oprindelige.
Avatar billede zenze Nybegynder
13. maj 2006 - 17:15 #4
Du må kunne huske hvad du kaldte den redigerede udgave. Gå i START -> SØG og skriv navnet. For det meste lægges tekst-filer i DOKUMENTER under DOCUMENTS AND SETTINGS. Hér kunne du selvfølgelig kigge inden du søger.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2006 - 17:33 #5
du kan også søge på datoen.
Avatar billede birthe88 Nybegynder
16. maj 2006 - 11:09 #6
Den finder ligenetop ingen ting når jeg søger på den, havde det bare været det ville jeg ikke have skrevet herinde;) men nå, lukker tråden nu da det ikk er relevant mere, har skrevet det om.