Avatar billede heidi7-9-13 Nybegynder
11. maj 2006 - 20:37 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Kan man have 2 Indbakker?

Hejsa!
Hvis man nu har to forskellige e-mail adresser (min kærestes og vores fælles) Kan man arrangere det således at man har to "indbakker" -en til hver af de to e-mail? Så begge ikke bliver blandet sammen i "standard indbakken"...

Pft.

:o)
Avatar billede xirb Nybegynder
11. maj 2006 - 20:41 #1
Du kan evt. oprette en hvilken som helst mappe, og blot sortere emails så de automatisk ryger deri..
Avatar billede never_mind Nybegynder
11. maj 2006 - 20:42 #2
ved hjælp af regler kan du ja, men der vil være enkelte mails der vil lave problemer (hvis de er sendt til begge konti f.eks)
Avatar billede heidi7-9-13 Nybegynder
11. maj 2006 - 20:44 #3
Hvordan laver man regler? Tilknyttet selve adressen eller?
(Og der vil ikke blive sendt de samme mails til de to konti)
Avatar billede xirb Nybegynder
11. maj 2006 - 20:48 #4
Altså:
1. Tryk med højre på Lokale Mapper (i mappeliste) --> Ny mappe
Kald den fx Indbakke-Heidi

2. Vælg Funktioner (i menu) --> Meddelelsesregler --> Post

3. Sæt kryds i:
Første rude: x Hvor meddelelsen er fra angivne konto
Anden rude: x Flyt den til angivne mappe
Tredje rude: Tryk på det første "angivne" link og vælg Heidis emailkonto. Tryk på det andet "angivne" link og vælg mappen du har oprettet - fx Indbakke-Heidi

Hurra! :-)
Avatar billede xirb Nybegynder
11. maj 2006 - 20:49 #5
Så er emailene sorterede (efter regler selvfølgelig ja :-) )
Avatar billede xirb Nybegynder
11. maj 2006 - 20:55 #6
Du har i ørvgit også en helt anden mulighed:
I kan sæte Outlook exp. op ti at gøre med flere indentiteter - hvor den ene indetitet har én emailkonto tilknyttet og en anden identitet har en anden konto.
Så skal man skifte identitet for at se om der er kommet noget ind på den anden konto (så fint med lidt mere "privatliv", surt med mere besvær for lige at tjekke begge konti).

Tryk Filer (i menu) --> Identiteter --> Tilføj ny indentitet
for at lave en ny identittet..
Avatar billede heidi7-9-13 Nybegynder
12. maj 2006 - 15:00 #7
Takker mange gange!

:o)