Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:11 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

oversæt til engelske tak :o)

Hi,

Agree :>)

But:
No pron, no nude, no sex materials or our site will be banned in a flash ...

And:
I see you r talented in German ( wild guess) and grafix so can u design me a
hell of site interface related to games 780 * 160,
along with a logo if applicable, in return we\'ll flood you with banners but
remind u that english banners tend to fail as the majority of our visiotrs
prefer arabic sites ....

So:
We generate 750,000 pageviews monthly so we can headstart with 100,000 CPM
as a start, if u design us a hell of logo and top interface we can give
500,000 banners in return, interested ?

Waiting for yr reply,
Avatar billede kee.... Nybegynder
07. maj 2001 - 17:17 #1
Hvad er det lige du skal have oversat??
Avatar billede dingkee Nybegynder
07. maj 2001 - 17:17 #2
Det er da engelsk
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:18 #3
ups *lol* jeg mener til dansk :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
07. maj 2001 - 17:19 #4
Ok.. til Dansk altså.. det gider jeg ikke, men er sikker på andre gider ;o)
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:19 #5
kee.. :o) ok..
Avatar billede francke Nybegynder
07. maj 2001 - 17:32 #6
okay>>Du skal stave rigtigt hvis du skal bruge engelsk
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:35 #7
francke > hvad mener du ??
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2001 - 17:37 #8
Det lyder da ellers meget rimeligt at den tekst skulle \"oversættes\" til forståeligt engelsk :-))
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:38 #9
TEKSTEN skal oversættes til dansk...er i med nu alle sammen :o)
Avatar billede racerrune Nybegynder
07. maj 2001 - 17:41 #10
Det er sygt!! Det er noget med at de vil have dig til at lave et banner eller side i 780 gange 160 og til gengæld får du en masse bannere eller besøgende!!!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 17:42 #11
jeg har oversat dette indtil videre

Hi = grin
agree :>) enig (smil)

but=men
Ingen forlovelse, ingen nøgenhed, intet erotisk materiale eller hvor side vil blive banned i et sekund.. (noget lignende)

and = og

jeg kan se, at du er en talentful i tyskland (vildt gæt) og grafik så can du ikke designe mig et vild side med en (interface) udsende eller sådan noget) sammen med et logo hvis det er
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 17:43 #12
noget lignende...fyren lyver....han business mand ville ikke bruge slang
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:50 #13
fastpoint > du har brugt

http://www.tranexp.com:2000/InterTran
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2001 - 17:50 #14
allenfals. her er en oversættelse.

forslag:

Ingen porno, ingen nøgenbilleder og ingen sex. Så bliver vi slettet.

Jeg kan se du er god til tysk (et gæt) og til grafik, så det ville være rart hvis du designede en supersejt spil-orienteret banner i størrelsen 780x160. Husk på at engelsksprogede bannere ikke duer da de fleste af vore besøgende foretrækker arabiske websider.

Vi får 750.000 klik hver måned (ialt på hoved og undersider) så vi kan starte dig med 100.000 CPM (? jeg tror han mener visninger af dit banner).
Hvos du designere et super logo og interface (imagemap i logoet) kan vi tilbyde så meget som 500.000 bannervisninger som tak (her er det definitivt bannervisninger, så måske CPM er noget andet)
Sig til hvis dette har din interresse.

Jeg håber på snarligt svar.

Prøv at svare på meget korrekt oxford engelsk. så kan de være han skruer lidt ned for lingoen næste gang :)

mvh JakobA
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:50 #15
fastpoint > hvorfor tror du at han lyver ??
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:52 #16
jakoba > tak for oversættelsen :o)..

men hvad mener du med det ??

Prøv at svare på meget korrekt oxford engelsk. så kan de være han skruer lidt ned for lingoen næste gang :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2001 - 17:57 #17
at han gør sig umage for at snakke sejt (og uforståeligt) internet sprog. Det ville være nemmere for jeg begge hvis han prøvede at skrive korrekt engelsk.
Avatar billede francke Nybegynder
07. maj 2001 - 17:58 #18
okay>>hvad betyder visiotrs
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:58 #19
Jakoba .. ok :o)
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 17:59 #20
francke >> besøgende :o)
Avatar billede francke Nybegynder
07. maj 2001 - 18:02 #21
Okay>> er det ikke visitors?
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 18:10 #22
francke >> jo det tror jeg nok :o)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
07. maj 2001 - 18:10 #23
okay >> Du skulle vel aldrig have fået den mail fra en der hedder Richard Hecker?
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 18:15 #24
jes_petersen >> nejnej...
Avatar billede barefoot Nybegynder
07. maj 2001 - 18:17 #25
Jeg tror at CPM står for Clicks Per Month
Avatar billede okay Nybegynder
07. maj 2001 - 18:19 #26
barefoot >> ok
Avatar billede barefoot Nybegynder
07. maj 2001 - 19:11 #27
We generate 750,000 pageviews monthly so we can headstart with 100,000 CPM

Han/hun siger at de har 750\'000 begøsende hver måned, og at de derfor kan give 100\'000 klik hver måned.

Der regnes altså med at hver 7,5\'de bruger trykker på et banner.
Det er overdreven højt sat! Meget overdrevet!
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2001 - 19:52 #28
okay >> okay. takker :-))
barefoot >> Helt enig. Og det er endda ikke 750.000 besøgende, med 750.000 viste sider. Hvis hver besøgende kikker på 15 sider bliver det 50.000 besøgende.  Men alligevel, det er flere end min hjemmeside har :)
Og et sted der nok ku være værd at have et link på. Bare man ikke regner med at blive millionær på det.
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2001 - 19:58 #29
okay >> okay. takker :-))
barefoot >> Helt enig. Og det er endda ikke 750.000 besøgende, med 750.000 viste sider. Hvis hver besøgende kikker på 15 sider bliver det 50.000 besøgende.  Men alligevel, det er flere end min hjemmeside har :)
Og et sted der nok ku være værd at have et link på. Bare man ikke regner med at blive millionær af det.