Avatar billede tinohyldig Nybegynder
11. maj 2006 - 14:41 Der er 1 kommentar

multimedie computer til to skærme/tv kørende uafhængig af hinande

Jeg skal til at skaffe mig en computer som også skal fungere som media center. Jeg vil gern kunne tilslutte to TV/skærme og ønsker at kunne se tv/høre musik/surfet etc. fra begge TV/skærme uafhængig af hinanden og samtidigt. Det er tanke at TV/skærmene skal placeres i 2 forskellige rum således at der f.eks. kan ses TV i et rum og samtidig ses TV, afspilles musik, netsurfes etc i et andet rum. Det er således også tanke at have tastatur ved begge skærme.
Kan dette løses med et PCI skærmkort (2 i et) med eks. 2 DVI udgange? eller skal der mere til?

Jeg er godt klar over at det også kræver 2 tunere.

Tak for hjælpen
Avatar billede never_mind Nybegynder
11. maj 2006 - 14:45 #1
det sværeste bliver at finde 2 tunere der kan arbejde uafhængigt af hinanden. (jeg ahr ikek set nogen der har gjort det med et godt udfald)