Avatar billede level75 Nybegynder
11. maj 2006 - 10:32 Der er 2 kommentarer

Professionel Web-Designer hos Scan Designs.

Scan Designs I/S, København
Vi er en design- og IT-virksomhed som tilbyder udvikling inden for forretningsområdet hjemmesider. Produktet indeholder rådgivning, planlægning, produktion, implementering og hjælp til drift vedrørende både større projekter og mindre opgaver.

Vi tilbyder samarbejde med mennesker, der har kompetencer og holdninger som gør en forskel. Du vil indgå i et team af designere, der alle lægger stor vægt på unikt design til hver enkel kunde.

Vi søger en frisk og kreativ web-designer, der sammen med os ønsker at udvikle innovative og nyskabende design.

Du kan arbejde selvstændigt og målrettet med din egen portefølje af opgaver. Du er super kreativ. Du har evnen og viljen til at være frontløber indenfor design.

Følgende kompetencer forventes:

- Expert:
Photoshop
Illustrator
Flash
HTML

- Kendskab:
PHP
MYSQL
XML
Javascript
CSS
Actionscript

Det forventes at du kan fremvise eksempler på tidligere arbejde, der ligger på samme niveau som eksemplerne på vores hjemmeside.

Scan Designs I/S har kontor på Esromgade i København og beskæftiger 15 ansatte fordelt på designere, projektledere, salgskonsulenter og programmører.

Ring og hør nærmere omkring jobmulighederne hos salgschef Martin Palmqvist på tlf. 35 39 38 33.
Avatar billede mnt Nybegynder
11. maj 2006 - 10:34 #1
Hej,
Er jobbet fast eller på freelancebasis?
Avatar billede level75 Nybegynder
11. maj 2006 - 10:39 #2
fast