Avatar billede howdy Nybegynder
11. maj 2006 - 09:09 Der er 11 kommentarer

PIXmania.. Godt eller Dårligt?

Hej.

Jeg skal bestille et video kamera fra PIXmania, men jeg har hørt at der er mange problemer med det firma.

Er det rigtigt?

Er der nogle der har erfaringer med dette firma?

Hilsen Mads.
Avatar billede summer Mester
11. maj 2006 - 09:14 #1
Avatar billede spif2001 Nybegynder
11. maj 2006 - 09:15 #2
Har forsøgt at bruge dem én gang.

Bestilte et mini stereoanlæg, fik mails i en måned om at leveringsdatoen var flyttet, skrev herefter til dem et par gange uden at få flere oplysninger end at leveringsdatoen var flyttet, afbestilte varen.

Irriterende, men vel bare et lagerproblem. Det skal siges, at der ingen bøvl var med at afbestille - det gik fint.

Bare en træls oplevelse der gør, at jeg ikke bruger dem igen. Men det betyder nødvendigvis ikke at de er ringe.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
11. maj 2006 - 09:20 #3
Jeg har også dårlige oplevelser med dem og bruger dem bestemt ikke en anden gang. Jeg kunne aldrig drømme om at anbefale andre at handle med dem. Jeg så programmet i kontant og hørte deres bortforklaringer om at de tilfælde kontant havde fundet var enestående. Det er desværre ikke tilfældet. De har en ekstrem dårlig service. Betal lidt mere for varen hos et dansk firma og få en, efter min mening, 10 gange bedre service.
Avatar billede lonepeter Novice
11. maj 2006 - 10:20 #4
Har for et ca. 1½ år siden købt en scanner der og det gik helt problemfrit. Da jeg fornyeligt skulle købe et nyt digital kamera overvejede jeg at handle der igen, men ville lige tjekket hvordan og hvorledes deres procedure er hvis det gik i stykker.

Jeg skrev en mail til dem, hvilket i sig selv ikke var helt ukompliceret, og fik et svar tilbage det ikke rigtigt besvarede mine spørgsmål...

Så jeg valgte at købe andetsteds, da det jo hurtigt kunne blive dyrt at returnere et kamera til frankrig...
Avatar billede lonepeter Novice
11. maj 2006 - 10:28 #5
Det skal dog nævnes at det da heller ikke er alle danske forhandlere der er lige smarte... - Det føromtalte digital kamera endte jeg med at købe hos GoDigital.dk og det gør jeg heller ikke igen...

På deres hjemmeside stod der at kameraet var med dansk brugsanvisning, på trods af at jeg flere gange har rykket for den har jeg aldrig modtaget den. Det første kamera jeg modtog var defekt, og skulle ombyttes, jeg sendte det retur men de påstod at de ikke havde modtaget det på trods af at track & trace viste at det var udleveret. De sendte dog alligevel et nyt som virkede, men alligevel pisse irriterende...

Derimod har jeg handlet hos platanfoto.dk de har bare top service synes jeg...
Avatar billede nce Novice
11. maj 2006 - 12:07 #6
Jeg har købt et digital video kamera hos dem og der var overhovedet ingen problemer
Avatar billede summer Mester
11. maj 2006 - 22:43 #7
Hvis "skidtet" man køber hos pixmania virker upåklageligt garantiperioden ud, er det sikkert ok at handle med dem, meeeen ting kan jo gå i "udu" og skal rep./ombyttes o.a., så er der godt nok langt til la France. SÅ billige synes jeg heller ikke de er, at jeg ville løbe risikoen.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
12. maj 2006 - 18:17 #8
Jeg har handlet alle former for elektronik diverse steder, og har (7-9-13) aldrig haft nogen problemer. Jeg leder selv efter et nyt digitalt video kamera i øjeblikket, og var meget tæt på at bestille ved pixmania, men så så kontant med pixmanias direktør, og alle hans dårlige undskyldininger. Ville have valgt dem fordi de havde en pakkeløsning, med ekstra batteri, taske m.m., men NO WAY - som flere skriver, så betaler jeg hellere lidt mere ved dansk forhandler.
Jeg vælger typisk den billigste forhandler, der har E-mærket.
Avatar billede howdy Nybegynder
15. november 2006 - 22:53 #9
kom med et svar dem der ville have point:)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
15. november 2006 - 23:41 #10
svar
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 07:43 #11
Lukketid??