Avatar billede crasher Nybegynder
10. maj 2006 - 23:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få kontakt til min router

Hej

Jeg kan ikke få kontakt til min router, selvom jeg kan pinge den. Det er som om at der ingen "website-administration" er for routeren, men det kan vel ikke passe?

Routeren hedder: Efficient Networks SE5880

Jeg skal have åbnet port 12000 til Azereus, da jeg får NAT fejl på 6881 porten.

Håber i kan hjælpe mig - på forhånd tak.

MVH Dennis
Avatar billede crasher Nybegynder
10. maj 2006 - 23:33 #1
hov det var Efficient Networks ES5880
Avatar billede leif Seniormester
10. maj 2006 - 23:45 #2
Sikkert leveret sammen en TDC Erhvervs forbindelse ? I så fald skal du kontakte TDC for åbning, men hav det store Dankort klar.
Avatar billede crasher Nybegynder
10. maj 2006 - 23:55 #3
leif jep det er lige præcis sådan - nå, det lyder ikke for spændende, så tror jeg bare jeg går udenom routeren ;-) tak ska du ha
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2006 - 00:26 #4
Husk at hvis det fx. er en medarbejder bredbånd kan det ske at du ikke kan undvære routeren.
Avatar billede crasher Nybegynder
11. maj 2006 - 02:07 #5
Det fandt jeg ud af :-( Tak. vil du venligst lave et svar leif.
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2006 - 07:18 #6
Svar