Avatar billede feriefun Nybegynder
10. maj 2006 - 23:20 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Hvad kan jeg med bluetooth? Kan jeg se hvad der ligger på tlf. fx

Hejsa

Jeg har lige fået en bærbar pc med indbygget bluetooth, men jeg ved ikke hvad jeg kan bruge det til.
jeg har en telefon med bluetooth, og jeg kan godt se den  og få kontakt, men jeg aner ikke hvad jeg kan bruge det til.

kan jeg fx se de billeder der ligger på telefonen eller kræver det andet end bare windows xp?

kan jeg se de smsér der er på telefonen, og hvordan skal jeg gøre det?

det mest fyldestgørende svar får alle point
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 23:23 #1
bluetooth er en radio forbindelse, og bruges til trådløs overførsel, ja de fleste (alle) mobil telefon producenter har software så man kan redigere, sende sms, mms osv.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
10. maj 2006 - 23:46 #2
Hvis du er rigtig heldig er din tlf. understøttet af FMA (FloAt´s mobile agent). http://fma.sourceforge.net/
FMA kan du i øvrigt læse mere om her: http://www.eksperten.dk/artikler/678
Avatar billede feriefun Nybegynder
11. maj 2006 - 00:09 #3
Det er en Samsung SHG 720

Men jeg har købt den brugt, så jeg har ikke cd-en til den.

findes der ingen freeware programmer der kan se sms-er og måske billeder o.lign. fra min telefon?
Avatar billede never_mind Nybegynder
11. maj 2006 - 00:19 #6
det er alt softwaren fra samsung til den telefon
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 02:25 #7
TIP!

Du kan købe en Bluetooth adapter til din printer. Så du via bluetooth har en trådløs printer.

http://www.mpitech.com/bpa/index.htm
Avatar billede mortensen Nybegynder
14. maj 2006 - 06:11 #8
Et andet bluetooth tip:

Istedet for at benytte GPRS som mobilselskaberne tar skyhøje priser for, når du f.ex downloader programmer, småfilm (fra f.ex DR.dk), billeder eller ringetoner, kan din tlf kommunikere gratis over din internetforbindelse, hvis du har et accesspoint som hurtigt er tjent ind, som f.ex dette:

http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?idi=25048584&tb=1
Avatar billede never_mind Nybegynder
14. maj 2006 - 07:50 #9
zandyx flot reklame...
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 20:56 #10
brug for mere hjælp ?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 19:28 #11
det lort zandyx skriver er fuld af løgn her    http://www.eksperten.dk/spm/703564
Avatar billede Henry Novice
30. august 2006 - 00:16 #12
jeg vil anbefale at du prøver dette program, med det kan du næsten fjernstyre din mobil fra din pc SMS og opkald, overfører billeder begge veje og meget mere

fra deres hjemmeside

FMA is a free1 powerful phone editing tool allowing users to easily manage all of the personal data stored in their phones, via a number of different connections methods. FMA allows easy management of Phonebook (both SIM and Phone memory), SMS, Profiles, and Files stored on the phone. FMA can also allow you to pickup and dial calls directly from your PC. FMA is fun and much more; whatever you want it to be, it is whatever a mobile phone should have :-) (Currently based on Sony Ericsson T610 features set).

http://fma.sourceforge.net/index2.htm
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
30. august 2006 - 10:52 #13
txl ja det foreslog jeg også andenøverst - men fik ikke nogen respons...
Avatar billede feriefun Nybegynder
31. januar 2007 - 22:44 #14
mange tak for hjælpen. Jeg bruger det ikke, da jeg ikke kan finde brug for BT, men jeg er vist også lidt mærkelig :-)
Avatar billede hansen1978 Nybegynder
27. december 2007 - 01:17 #15
du kan jo sende filer fra din com til tlf og omvendt
Avatar billede hansen1978 Nybegynder
27. december 2007 - 01:17 #16
jeg bruger mit bt utrolig meget