Avatar billede montymus Nybegynder
10. maj 2006 - 15:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vurdering af en begynderdesign

Hvad synes I om dette design??

<a href="www.x-tremeweb.dk" target="_blank">www.x-tremeweb.dk</a>
Avatar billede montymus Nybegynder
10. maj 2006 - 15:53 #1
cdd
Avatar billede montymus Nybegynder
10. maj 2006 - 15:53 #2
dd
Avatar billede montymus Nybegynder
10. maj 2006 - 15:53 #3
d
Avatar billede jarl-g Nybegynder
10. maj 2006 - 16:01 #4
Hvad sker der?!
Avatar billede paddington Nybegynder
11. maj 2006 - 15:37 #5
http://www.x-tremeweb.dk/ tilføjer vi lige så linket virker... :P
Avatar billede paddington Nybegynder
11. maj 2006 - 15:42 #6
OG så vurderigen....

Hvis dette er dit begynder design, så er det rigtig rigtig (mm.) FLOT!!

et godt brugervenligt design, dog synes jeg at der opstår lidt (ikke meget) forvirring mht. dine grå "ringe" i baggrunden, samt ødelægger lidt i din egentlige grafik/design....

KeepUpTheGoodWork

/Paddington
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2006 - 18:48 #7
Grafik: 3
Brugervenlighed: 4

Gå op til 5 point.

Syntes at designet er lidt kedligt..
Syntes også du skal sætte frameborder="1" i din iframe
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2006 - 20:18 #8
Jeg har ét ord: Times New Roman! :-) Undgå den når du laver hjemmesider (brug i stedet verdana, arial eller sådan noget).
Jeg bryder mig heller ikke om de scollbars inde på selve siden.

Men ellers ser det fint ud og er nemt at bruge (måske en lille smule for mørkt, især den helt sorte baggrund og helt hvid tekst).
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
13. maj 2006 - 12:37 #9
er ikke optimalt i firefox..
Avatar billede radiohead Nybegynder
16. maj 2006 - 10:58 #10
Enig med Gizmo...

Generelt skal man lade være med at bruge serif-fonte til brødtekster på skærmpræsentationer - herunder websites. Brug altid en font uden fødder. Dvs Arial, verdana el.

Ellers fint.