Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2006 - 11:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad er det best vandkølings

hvad er det best vandkølings man kan købe for penge dove

må det ik kost mere ind 1000 kr tak på får hånd
Avatar billede rikard32 Nybegynder
10. maj 2006 - 13:43 #1
Efter min mening vil det være Zalman, billige vandkølere, kan resultere i meget store omkostninger, hvis de går læg..
Og efter at have gået igennem mange anmeldelser, er Zalman den bedste, men koste mere ind de 1000kr, men kan anbefales, så det er op til dig..
Men husk på, at køber du for billigt, får du også derefter, og får du vand i hardwaren, bliver det endnu dyrere..
Avatar billede redhack Nybegynder
10. maj 2006 - 14:28 #2
Du får ikke noget ordenlig vandkøling til under 1000 kr..
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. maj 2006 - 15:44 #3
Du kan jo altid se hvad du kan bikse sammen på http://www.vcore.dk , men som det siges i de tidligere indlæg får du ikke meget for en tudse. Du skal bruge 1 stk. reservoir, 1 stk. pumpe (der findes dog også udgaver med integreret pumpe og reservoir), 1 stk. kølehoved til cpu, evt. 1 stk. kølehoved til grafikkort,1 stk. radiator samt blæser(e) hertil, en masse fittings og noget slange. Nåh ja, også et par liter demineraliseret vand der tilsættes f. eks. Supercool samt en god del tålmodighed. Det er ikke så svært endda.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2007 - 23:28 #4
sådan tak for hjælpen til alle
Avatar billede hottadpole Nybegynder
07. december 2007 - 08:34 #5
Da du selv snupper de udlovede points tillader jeg mig at gå ud fra, at du ikke mener at have fået hjælp. Men jeg ta'r måske fejl?