Avatar billede supa Nybegynder
10. maj 2006 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Max bredde

Hejsa..

Jeg har den her chatbox table hvor man kan skrive hvad man vil i, problemet er at den har en fast bredde.
på lad os sige 200px.. Men det hender at nogen brugere vælger at skrive:
"NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"

Hvilket er mere end de 200px.. Det jeg nu har brug for er at vide hvordan vi bryder teksten sådan at bredden er 200 ikke mere, ikke mindre..
Avatar billede mm12010 Nybegynder
10. maj 2006 - 10:37 #1
http://www.eksperten.dk/spm/482187

funktionen kan jo med fordel udføres på serveren - en anden mulighed er at sætte style="overflow:hidden;" på din chatbox
Avatar billede supa Nybegynder
10. maj 2006 - 11:26 #2
Tak.. Det virker nu.. Post svar.. :D
Avatar billede olebole Juniormester
10. maj 2006 - 18:15 #3
<ole>

Du kan med sindsro lade serveren dumpe indlæg med ord over en hvis længde. Den slags indlæg skrives kun med dit problem i tankerne - og så kan man sagtens tillade sig at være 'brutal'  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede mm12010 Nybegynder
11. maj 2006 - 07:46 #4
svar :o)