Avatar billede ffparken Nybegynder
09. maj 2006 - 23:45 Der er 7 kommentarer

geninstaller windows xp

Hej
Jeg har netop geninstalleret windows xp.
min computer lukkede ned her i morges og jeg kunne ikke starte den igen for system.log var ødelagt, denne fil kunne ikke reperares igen, derfor installerede jeg windows igen, ved at boote fra cden, jeg valgte at windows skulle bruge den eksisterende windows mappe.
jeg håbede at den derved ikke ville slette min dokument mappe.
det har windows heller ikke gjort, men jeg kan ikke åbne mappen (C:\Documents and Settings\mit navn\) da den siger at jeg ikke har adgang.
mappen fylder yderligere 0 byte, hvilket kunne tyde på at alt i mappen er gået tabt.

Jeg vil dog høre om nogen kan hjælpe mig med at få fat i det der lå i mappen før.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. maj 2006 - 23:55 #1
Jeg tror du skal overtage ejerskabet af mappen: http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B308421&x=8&y=12
Avatar billede boxer Nybegynder
09. maj 2006 - 23:56 #2
Det kunne lyde som om du har brug for at overtage ejerskab af mappen:
http://support.microsoft.com/?kbid=308421

At den fylder 0 byte lyder dog ikke så godt, men prøv linket.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. maj 2006 - 00:00 #3
He he, anonym, er du ved at blive langsom? :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
10. maj 2006 - 00:03 #4
Det er vist ikke første gang du slår mig på stregen :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. maj 2006 - 00:08 #5
Okay, jeg lover det ikke sker igen den næste uges tid.
Jeg skal lige til Polen og skyde et par råbukke.
Så nu må jeg hellere se dyner. :-)
Avatar billede ffparken Nybegynder
10. maj 2006 - 00:24 #6
Jeg har lige rodet lidt med det, og jers link sendte mig på rette vej... og Takker alt er i mappen så mega lækkert....  det var vejmand link der gav det endelige udslag
så der point ;)
Jeg takker mange gange
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2006 - 04:16 #7
Velbekomme, her kommer så et (forsinket) svar.  :-)