Avatar billede kims0809 Nybegynder
09. maj 2006 - 22:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel 500-1000kr om måneden, vil ha det bedste!

Hej Allesammen

Jeg er ved at starte et større website, som kommer til at køre på asp/.NET og med en MySQL Database. Jeg søger et sted hvor der er masser af plads til web, og masser af plads til database. Stedet skal være meget seriøst, men jeg ser ingen webhoteller som virker 100% seriøse og som lover stor hastighed og oppetid.

Vigtigt:
Hastighed
Mange komponenter eller mulighed for at få installeret disse.
ASP/.NET
MySQL
20 email adresser
5000mb plads eller deromkring både til web og til database, med mulighed for mere.

Ville det være nemmere at opsætte egen server? og så køre med 2 server og failover eller lign? dog nok en lidt dyrer løsning. Men det er et 100% seriøst projekt så gider ikke en masse problemer, det skal bare køre.

Send mig gerne nogle seriøse referencer.

Tak på forhånd
Avatar billede whee Nybegynder
09. maj 2006 - 22:42 #1
Prøv eventuelt www.elitehost.dk
Avatar billede leif Seniormester
09. maj 2006 - 22:44 #2
Til sådan et projekt ville jeg overveje dedikeret server eller servere.
Avatar billede kims0809 Nybegynder
09. maj 2006 - 22:47 #3
ja det var nemlig også noget a la en dedikeret serverløsning jeg tænkte på, men hvor er det så bedste at placere disse? på dix'en eller hva? Det vil jo også betyde at jeg skal have en administrator tilknyttet og alt muligt andet bøvl. Der er sgu tit nået galt, er der steder hvor man kan leje servere som så administreres af et support personale eller lign? telemetro?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2006 - 22:53 #4
Der er flere steder du kan låne/leje en server til de penge og de fleste har da gode muligheder, god support og backup osv. kan altid aftales.

nogen af dem:
device.dk, rackserverz.biz, ja faktisk kan du få hosted server hos de fleste.
Avatar billede whee Nybegynder
09. maj 2006 - 22:57 #5
www.jirty.dk udlejer også servere med egen adgang og support, de ligger på fyn mener jeg.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
10. maj 2006 - 07:10 #6
kig på www.saxnordic.dk og www.scannet.dk, begge med prof service og gode linier
Avatar billede overload.dk Nybegynder
14. maj 2006 - 00:24 #7
tag eventuelt et kig på www.yourhost.dk
Avatar billede kims0809 Nybegynder
14. maj 2006 - 11:08 #8
Vi har lige fundet ud af at databasen skulle være MSSQL så vi slår selv en server op til at køre alle disse ting. Det er nemmere og så kan vi styre alt.

TAK FOR JERES SVAR.
Avatar billede exception Nybegynder
25. juni 2006 - 11:02 #9
MSSQL koster jo 25K for 1-processor licens ;-( I kan leje en licens hos http://www.conviator.com/ og spare en del penge. MSSQL kan selvfølgelig stadig installeres på jeres egen server.